23 Ağustos 2012 Perşembe

ARMAN’IMIZIN YEDİNCİ AYI


Armi’ciğimin günden güne artan hareketlenmeleri, yeni çıkan dişlerinin verdiği huzursuzluklar, ramazan, bayram derken bu ayın nasıl geçtiğini hiç anlayamadım. Eşimle konuşurken ‘Arman da artık sekizinci ayına girdi’ dediğinde inanamadım, ben soranlara hala altı buçuk aylık deyip duruyordum :) Oysa ki sekizinci ayından dört gün almış bile bebeğim. Zannedersem yeni çıkan dişlerin verdiği sıkıntıdan dolayı, bilhassa son on gündür uyku saatleri biraz değişti, daha çok ağlar oldu. Onun haricinde hecelemeler başladı, hareketler, tepkiler arttı, gülmelerin yerini kahkahalar aldı :)






25 yorum:

  1. Maşallah Arman'a. Katalog çekimleri gibi olmuş fotoğrafları. Annesi gibi kendide pozitif ve güler yüzlü bir bebek.

    YanıtlaSil
  2. Bir de bakmışsınız 1 yaşına girmiş :)) Allah nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, o günleri de görürüz, amin..

      Sil
  3. Allahım bu ne böyle. Ben onu yerim :) Rabbim bana da nasip etsin bundan bir adet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu...

      Sil
  4. Maşallah Arman'a. Çok çabuk büyüyorlar, hiç farkında olmadan :)
    Çok güler yüzlü, güzel bir bebek. Allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, amin inşallah...

      Sil
  5. Off ısırasım geldi o minnak kollarını. Zaman ne çabuk geçiyor sanki daha dün mevlüt yazılarını okumuş gibiyim bende. :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah allah nazarlardan saklasın. büyüdü oda iki ara bir derede. bu arada çok da fotojenik bir çocuk. nasılda güzel çıkmış. yerim ben onu

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu çok beğendim.
    Harikasınız gerçekten.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. fundacım,fotoğraf çekmen bile harika ya. maşallah...kıskandım hıhh..:))

    YanıtlaSil
  9. ya bırakın allah aşkına çok çirkin bebek bu yaa komik ..

    YanıtlaSil
  10. fundacım Allah nazarlardan saklasın..çok tatlı bir oğlun var canım..Maşallah..

    YanıtlaSil
  11. Aman nazar değmesin süpermiş :)

    YanıtlaSil
  12. İlk fotoğraftaki yanakları sıkıştırılmış haline bayıldım. Maşallah ikinize de :)

    YanıtlaSil
  13. Fotojeniklikte annesini geçecek maşallah.

    YanıtlaSil
  14. Masallah! Minik melek de büyüyor gözümüzün önünde. ;)

    YanıtlaSil
  15. maşallah yavrunuz çok tatlı..

    YanıtlaSil
  16. maşallah barekallah, çok tatlı.

    YanıtlaSil
  17. Nice güzel günlerini görün inşallah:)

    YanıtlaSil