20 Temmuz 2012 Cuma

ALTINCI AY


Arman’cığım 6. ayını bugün dolduruyor. Nasıl geçti derseniz inanın ben de anlamadım. Çok şükür sağlıkla, mutlulukla geçtiğinden heralde, bundan sonra da böyle devam eder inşallah… Pazartesi doktor kontrolümüz var, bir de ek gıda zamanı geldi, bakalım, neler yaşayacağız çünkü su denemelerimiz hep püskürtmeyle sonuçlanıyor :)
Arman’cığımdaki gelişmelere gelince beşinci ayı doldurduktan 2-3 gün sonra sağ alt dişi bir anda çıkıverdi, bir hafta kadar sonra da yanındaki diş. Şimdilik iki diş büyüme aşamasında ama diş kaşıma işleri tam gaz devam ediyor. Diş kaşıma zımbırtıları kesmiyor bazen, ne bulsa onu atıyor ağzına :)
Yavaş yavaş emekleme çalışmalarımız da başladı. Ayaklarına hafif destek verdiğimizde tam gaz ileri gidiyor ama destek olmadığında pek bir ilerleme yok henüz.
Altıncı ayda göz rengi belli olur diyorlardı ama hala şu renk diyemiyorum, her gün değişiyor sanki.

Bir tek saçlarda ilerleme yok sanki bir yandan dökülüp bir yandan yenileri çıktığından herhalde…

Ve Arman’cığım altıncı ayında…







Canım oğlum ben bu satırları yazarken :) sen de yazdırmamak için elinden geleni yaptın. Aradan dört buçuk saat geçmiş olsa da nihayet tamamladım. Sırf senin bunları görebilmen için bir tanem. Sana sağlıklı, mutlu, güzel bir ömür diler, güzel gözlerinden öperim, meleğim…

24 yorum:

  1. çok tatlı gerçekten sanki dün gibi ama muhahakka ki o ayların nasıl geçtiğini birde sana sormalı değil mi Allah ikinizi de nazarlardan korusun arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. çok şeker ya Allah sağlık uzun ömürler versin :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah canım.rabbim bu huzuru daim etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. maşallah!!!
    çok tatlı gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. maşallah, bir bakmışsınız koca delikanlı olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Maşallah çok tatlı oğlunuz ve son resminizde

    YanıtlaSil
  7. maşallah subanallah.. ne çabukta büyüyorlar..

    YanıtlaSil
  8. Maşallah.Daha nice aylarınız aynı güzellikte geçsin...

    YanıtlaSil
  9. Ayyy maşallah çok tatlı bebiş,Allah analı babalı sağlık la büyütmeyi nasip etsin.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. yerim onu ben ya maşallah Allah nazarlardan kem gözden sakınsın seni çok tatlı bir bebeksin ya ayy olsanda mıncıklasam öpsem öpsem seni ne güzelde gülmüş resimlerde Allah o yüzünden gülücüklerini hiç eksiltmesin armağancık annesi oğluna aşık oldum ben ya bir lokmada bitiririm ben onu yanımda olsa

    YanıtlaSil
  11. Allahım inş zamanı geldiğ yeninde bana böyle bir bebek nasip etsin inş
    tadında yensin yensin hiç bitmesin çok öptüm oğluşunu mis kokulu kokulu hemde oh

    YanıtlaSil
  12. ikinizde harikasınız canım.ama özellikle tatlı tontişimize maşallah diyorum.o dişler nasıl yakışmış öyle.canım benim ne kadarda büyümüş.çok özledik sizleri:(sizi ve armancığımı çok öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  13. sağlıkla büyüsün bu yakışıklı adam ;)

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı maaşallah.önlüğünü sevsinler.Nice sağlıklı altı aylara inşallah

    YanıtlaSil
  15. Ayy maşallah :) Allah bağışlasın :)Gözleri ne kadar güzel bayıldım :)

    Blogumuzda çekilişimiz var şu anda, katılmak isterseniz bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  16. Maşallah nasılda büyümüş küçük prens! ;)

    YanıtlaSil
  17. oyyy çok tatlııı tam yemelik yaa :)

    YanıtlaSil
  18. öperim tatlı yanaklarından armağanın.
    nasıl güzel bir yavru ve o na yakışan bir isim !!!

    en güzel günlerini görmen dileğimle..
    sevgiyle şansla, sevenleriyle büyüsün :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba bebeğiniz 6 aylıkken kaç kiloydu acaba benimde bebeğim haftaya 6.ayına gircek sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8.080 gr'dı :)
      Bebeğinizle güzel günler dilerim..

      Sil
  20. teşekkür ederim ,cevabınız içinde sağolun

    YanıtlaSil