11 Mayıs 2012 Cuma

WEEWELL BEBEK TELSİZİ


Havaların güzelleşmesiyle artık balkon, çardak sefalarımız da başladı. Arman uyuduğunda onu beşiğine yatırıp, çıkıyordum ama sesini dinlemek için arada mekik dokuyordum. Her zaman rahatımızı düşünen benim melek kocacığım bu konuya da el atarak gittigidiyor’dan bu bebek telsizini almış, kargo da ikinci günde elimdeydi. 2-3 haftadır kullanıyorum ne kadar rahat ettiğimi anlatamam, artık telsizimiz yanımda içim de rahat.


Uykusundan mutlu mutlu uyanan bebeğim :)


Weewell WMA400 Bebek Telsizi Özellikleri
300m çekim mesafesi
Interkom Özelliği – karşılıklı konuşma
MP3çalara bağlanabilme
LCD ekran & ekran ışığı
Şarj edilebilir anne ünitesi
Birden fazla bebek ünitesine bağlanabilme
VOX ayarı
Ses kaydı
50 melodi
Sıcaklık ayarı & alarmı
24 saat aktif çalışma süresi
Gece ışığı
Ses ayarı & gösterimi
Kemer askısı
Düşük pil alarmı
Alan dışı alarmı

"Günün olayı: Bizim için bu günün en sevindirici olayı, birkaç aydır merakla beklediğimiz tayin sonuçlarının açıklanması oldu. Çok düşük bir ihtimaldi ama birkaç yıl daha Adana’yız :)"

22 yorum:

  1. hayırlı cumalar.. çok güzel bir oğlunuz var maşaalah,Allah onu nazarlardan korusun,hayırlı bir ömrü olsun,Rabbisinin sevgili kulu olsun inşaallah.. bende bir oğlan annesi adayıyım böyle sevimli yavruları gördükçe nasıl sabırsızlanıyorum ona kavuşmak için.. (:

    YanıtlaSil
  2. aynı telsizi uzun zamandır kullanıyoruz.kesinlikle çok rahat ettik.bebinin nefes alış verişini bile duyuyoruz :) hatta en son yazlıkta kullandık biz en alt katta iken 3.katta mışıl mışıl uyuyan oğlumun dinledim durdum :)

    YanıtlaSil
  3. oyy yavusum benim ne güzel gülmüş öyle yine ya maşallah maşallah.Güle Güle kullanın canım ürününüz inşallah gülücük seslerini duyarsınız hep.
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  4. нiℓкαт : Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, Allah size de sağlıkla, mutlulukla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin inşallah..

    bir güzel çift: Gerçekten büyük rahatlık canım, öpüyorum sizi, sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. xcelis: Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. beyazlar nede yakışmış bebişine

    YanıtlaSil
  7. melek gibi ya bebişin maşallah:)

    YanıtlaSil
  8. Gülüşünü sevsinler onun,kocaman bir maşallah..İhtiyaçlar listesinde var canım..Güle güle kullanın,yazın daha çok gerekli olur..Bu arada Adana'da kalmanız hayırlı olmuş sanırım,küçük bebekle yer değişikliği ve yeni bir yer zor olurdu canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Tarkanın Annesi: Teşekkür ederim :)

    pempe gönlüm sende: Çok teşekkür ederim canım :)

    Aktuelmoda: Canım benim teşekkür ederim. Sorma canım ya tek düşüncemiz bebek oluşuydu zaten. Çok iyi oldu :) Sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil
  10. Tatlım kocaman olmuş bebişin maaşallah... Bizim de(kardeşimin) tayinimiz bugün(hatta sabaha karşı) belli oldu;sanırım aynı meslek grubundayız ;) hepimiz için hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim, herhalde öyleyiz, size de hayırlı olsun o zaman, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. merhablar öncelikle bende bir adanalı olaraktan bebişinizin çok tatlı olduğunu söylemeden geçemem allah bağışlasın maşallah ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. dunya tatlısı masallah nasıl huzurla uyuyr :)
    bu arada blogumda 3 kısıye sectıgı ayakkabıyı hedıye edıyorum beklerım :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  14. inanaılmaz rahat bir şey telsizi bende weewell aynı ozellıkler farklı bır model kullanıyorum,ilk günden almadıgıma cok pişman oldum buyuk rahatlık

    YanıtlaSil
  15. bensu: Merhabalar, çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

    zeys: Teşekkür ederim.

    çiler: Öyle gerçekten, güzel günlerde kullanın siz de :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba
    Ne kadar çabuk büyüyor bebişiniz Maşallah
    Ayy ne tatlı gülmüş
    Bebek telsizi çok işe yarıyor gerçekten.
    Ben oğlumunkini sakladım 2.çocukta yolda zaten inşallah yine yararı olur bana
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. çok sevindim canım hadi hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  18. Adanada olmaznıza çoooook sevindim.Bebişlerimiz arkadaş olacak ne güzel!

    YanıtlaSil
  19. Fundacım öncelikle tayin işiniz hayırlı olsun..artık eşine de kavuşmuşsun gözün aydın diyeyim geç olsa da.Arman da maşallah pek büyümüş annesi maşallah ona:)
    ben de bu markanın başka bir telsizini kullanıyorum canım çok da memnunum.yalnız bebek telsizlerinin radyasyon yaydığını ve bundan ötürü Almanyada yasaklandığını öğrendim.o günden beri telsizi bebeğimin odasında yatağına en uzak mesafeye koyup duyarlılığını artırıyorum.kullanmak mecburiyetim olmasa keşke.sana da söylemek istedim,çok yakınına koymasan bebeğinin çok iyi olur..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  20. **Yıldızım Sensin**: Çok teşekkür ederim, siz de bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz inşallah. Sevgilerimle..

    mor menekşe: Canım, çok teşekkür ederim :)

    cingifilli: Teşekkürler tatlım, inşallah öyle olacak :)

    Filiz: Teşekkür ederim canım. Düşüncene de ayrıca teşekkür ederim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar bende wmv400 aldım ama hediye olarak yeğenim için adana real m1 de e bebek mağazası ndan aldım mağazadan rica ettim paket yaptırdım ankaraya gönderdim. Çocuk haziranda doğacak daha esasında ben wmv420 modeli ni arastirmistim Bulamadım bu daha özellikli

    YanıtlaSil
  22. Bilgilendirici yazınız için teşekkürler. En iyi bebek telsizini bulmak konusunda bir çok etken vardır. Bunları blogumda belirttim. Göz atmak isterseniz Bebek Telsizi Tavsiyesi

    YanıtlaSil