13 Nisan 2012 Cuma

BU ARALAR


Bu aralar günler biraz yoğun geçiyor. Memlekete geldiğimden beri burada da bebek görmeye gelen misafirlerimizle, bunların iadeleri :) eş-dost ziyaretleri, biraz da çarşı pazar gezmeleri derken günlerin nasıl geçtiğini anlayamadım. Arman’cığımı da hava değişiminden midir bilmem, biraz üşüttük sanırım, son günlerde fazlaca kusmaları beni korkuttu ama şimdi biraz daha iyi. Üç aylık olmasına günler kala agulara da başladı. Derken buradaki 20 günü de bitirmiş olduk.


Havaların güzelleşmesiyle bebek arabamızla gezmelerimiz de başladı. Günün yorgunluğuyla Arman da eve gittiğimiz gibi derin uykulara dalıyor :)



Onun haricinde, bugün canım kocacığımla ayrı geçirdiğimiz kırkıncı gün, bu açıdan da bakarsam günler hiç geçmiyor sanki…

11 yorum:

  1. geçmiş olsun fundacım eşin içinde allah kavuştursun yine süper gözüküyosun canımmm

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun canım ne şirinsiniz ikinizde ya bayıldım valla bebek arabanızın tam modelini almam mümkünmü bi arkadaşıma hediye almayı düşünüyorumda çok güzel görünüyor
    iyi gezmeler size =)

    YanıtlaSil
  3. çocuk hastalığı bitmez Funda'cığım.aslında anne olmadan endişelendiğimiz çok az şey varmış diyorum,ayrılığa gelince iyi tarafından bak,artık yanında oğlun var,eskiden eşin gidince tek başınaydın,yani benim eşim de devamlı görevlerde ama allaha şükür 3 çocuğum beni biraz rahatlatıyor,allah eşimizinde ,çocuklarımızın da eksikliğini göstermesin,iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  4. Ah canım yaa tam da bebeğinize kavuştuğunuz sırada eşinin olmaması üzücü. Ama Allah sağlık versin inşallah o günler de gelecek nasılsa :) Arman a da maşallah büyümüş yanaklar kocaman olmuş.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. allah sabır versin öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Maşallah bebeğinize. çok mu çok 'çirkin' :)) Mevlam analı babalı uzun bir ömür nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  7. Yakışıklı kocamaaaaannn olmuş.Öpüyorum ikinizide canımmm.

    YanıtlaSil
  8. Çoktandır yorum yazamıyorum armancım ne güzel olmuş maşallah...
    Allah kocacığınla tez kavuştursun:(( hiç ayrılmayalım bende ayrıyım 1 haftadır:((

    YanıtlaSil
  9. serpil: Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle...

    xcelis: Çok teşekkür ederim canım, bir önceki yazımda bebek arabamızdan bahsetmiştim, oraya bakabilirsin, sevgiler..

    fimofimo: Çok haklısın canım, amin, inşallah. Sevgilerimle..

    Simge Keskin: Maalesef canım, inşallah kavuşacağımız günü bekliyoruz :) Sevgilerimle..

    FUNDA: Teşekkürler canım ;)

    didowich: Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, sevgiler..

    Aycan: Teşekkür ederiz Aycan teyzesi :) Biz de seni öpüyoruz..

    sema: Teşekkürler tatlım, Amin, sizi de Allah kavuştursun..

    YanıtlaSil
  10. Şişko olmş bu yaa :))
    Maaşallah Arman a..
    Babanıza da bir an önce kavuşursnz inş.

    YanıtlaSil
  11. Öyle oldu canım :) Teşekkür ederim, inşallah..

    YanıtlaSil