20 Nisan 2012 Cuma

ARMAN’IMIZ ÜÇ AYLIK OLDU


Arman’cığım bugün tam üç aylık oldu. 2-3 haftadır başlayan agu’lar yavaş yavaş yerini çığlıklara, gülücüklere bıraktı. Gece uykuları da düzene girmeye başladı, gündüzleri ise devamlı ilgi istiyor. Uyku-karnını doyurma-gazını çıkarma-altını değiştirme döngüsüne bir de sohbet seanslarımız eklendi. Onunla konuşulması en hoşuna giden şey, karşılığında verdiği gülücüklere ve agu’lara ise paha biçilmez. Bir de ‘büyüme sıçraması’ denilen, doymadığı için huysuzlandığı dönemdeymişiz, saat başı emmek istiyor :) Onun haricinde keyiflerimiz iyi çok şükür, tek düşüncem bebeğimizin bu hallerini babasının görememesi. Bu günleri de hızla geçirip melek kocacığıma kavuşacağımız günleri iple çekiyorum. Pazartesi günü de 3. ay doktor kontrolümüz var, bakalım buraların havası yaramış mı (babacığımın deyimiyle) Armi’ciğime :)






20 yorum:

  1. Maşallah ne kadar da tatlı bir bebek.Fotoğraflarına bayıldıım.

    YanıtlaSil
  2. Ayyy maşallah hızla büyüyor canım bu tatlı çocuk.o bal yanakları ısırasım geldi :) Fotoğraflara bakınca zaman hemen geçsin bebğim gelsin istiyorum :) Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. her geçen gün biraz daha yakışıklı oluyor bu:)) maşallah. allah nazardan korusun. iyi bakın birbirinize:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nurdan: Teşekkür ederim :)

    Aktuelmoda: Canım benim, inşallah sen de sağlıkla, sıhhatle kavuşursun bebeğine. Sevgilerimle..

    AsOrTiK: Teşekkür ederiz canım, Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. OOO yerim onu ben o tulumlarda ne güzel yakışmış maşallah zaten bebekte tulumu oldu bitti sevmişimdir öptüm tontiş yanaklarından

    YanıtlaSil
  6. Ben bunu yerim yutarım ballı lokma tatlısı aman hadi hayırlısı :)
    maşallah kuzucuk Allah kem gözden saklasın seni hep iyi insanlar yanında olsun güzel bebek seni
    bu sefer öpebilirim mucukkkkk oh mis gibi kokusu geldi :)
    umarım en kısa sürede eşinizde gelir ve bu miniğin bu güzel zamanlarını görür.

    YanıtlaSil
  7. MaşaAllah , çok yakışıklı bir erkek bu annesi :D

    YanıtlaSil
  8. ah maşallah canım ne kadar büyümüş oğlun maşallah:)ama hala eldiven mi takıyorsun canım?ellerini kullanmaya,yüzünü keşfetmeye başlama zamanı geldi sanırım,ben kızımın eldivenlerini 2.ayda çıkarmıştım.tırnaklarını kesmek önce zor gelmişti ama şimdi sorunsuz hallediyorum.kızım da alıştı,sesini çıkarmıyor:))bu arada sakaryadaymışsın canım sanırım,ben de burdayım,görüşmeyi çok isterdim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Tarkanın Annesi: Teşekkürler canım, sevgiler..

    Çiğdem Met: Canım, çok teşekkür ederim güzel dileklerine sevgilerimle..

    Mor Menekşe: Teşekkür ederiz canım :)

    Swotpisces: Teşekkürler tatlım ;)

    Filiz: Teşekkürler Filiz'ciğim, evet canım emzirme seanslarımız dışında hala eldiven takıyorum tırnaklarını doğduğu günden itibaren haftada bir kestiğim halde çok keskinler yüzünü çok çiziyor ben de kıyamıyorum :) Uygun bir zaman yakalarsak ben de görüşmek isterim canım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Canım maşallah kuzucuk büyümüş,yine çok tatlı.Öpüyorum,dilerim kocacığına kısa sürede kavuşursun.Annene selamlar;)

    YanıtlaSil
  11. 41 kere maşallah olsun yakışıklıya, Daha neler göreceksin annesi. Babacığıyla inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Canim armann..ne tatli oluyor bu cocuk gun gectikce her yukledigin yeni fotografta daha bi guzel geliyor,41 kere massalah..fundacim umarim esinle kisa surede kavsursunuz,sana bu donem cok zordur eminim,kimbilir ikinizden de ayri olmak asil eşine ne zordur :(( ayrilik tez biter insallah..

    YanıtlaSil
  13. cingifilli: Canım benim, çok teşekkür ederim, ben de öpüyorum, sevgilerimle...

    mimozayım: İnşallah canım :)

    tuba: Canım benim, çok teşekkür ederim, haklısın tabi ki, inşallah çabuk geçer bu günler. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. maaşallah çok şeker :)

    YanıtlaSil
  15. Amanda maşşalah Allah nazardan korusun , kuzucuk,Allah anabalı babalı büyütsün inşallah

    YanıtlaSil
  16. maşaallah büyümüş bebek.. Ben de gün sayıyorum doğum için . Bir haftam kaldı. Darısı bizim başımıza...

    YanıtlaSil
  17. GÖNÜL: Teşekkürler canım :)

    çiler: Amin, inşallah, çok teşekkür ederim.

    Emine Dikmen: Allah yardımcın olsun canım, inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. maşallah ben onu yerim yerim annesi;))
    allahım istediğimiz zaman bizede nasip eder inşallh miss gibi kokar kuzum benim kaderi kendinden daha güzel yazılmış olsun inşallah kıyamam ben ona yahu şapkasına bittim bittim maşallah maşallah.. sevgiler güzelim

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize. Allah isteyen herkese nasip eder inşallah.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil