30 Mart 2012 Cuma

TIĞ İŞİ GAGALI ŞAPKA

Bu şapkayı doğuma sayılı günler kala, çok da zevk alarak örmüştüm ama doğduğunda Arman’a biraz büyük gelmişti ben de artık seneye giyer diye düşünmüştüm. Dün aklıma geldi ve tekrar denedim tam da kafasına göre oldu. Çok hızlı büyüyorlar, dedikleri doğru ;)



Yapılışına gelince, (tepe kısmından başlayarak) 4-5 zincirle yaptığınız yuvarlak halkanın üzerini iki defada çektiğiniz trabzanlarla doldurarak ilerliyorsunuz. Bir üst sırada trabzanların üstüne değil aralarına batıyorsunuz. Gaga kısmını da sonradan istediğiniz genişlikte ayarlayarak (aynı şekilde trabzanlarla) örüyorsunuz, geri dönüşlerde iki trabzan geriden dönerek gagayı oluşturuyorsunuz. Beyaz şeritli kısmı da elde örüp sonradan üzerine dikiliyor.

7 yorum:

  1. Masallah nasilda tatli, pamuk yanaklarindan öperim..Kizim aklima geliyorda nasil özlüyorum o bebeklik halini, halbuki 15 aylik..15ay ne ki aslinda, ama cok cabuk geciyor iste..Olsun her halleri ayri tatli, yeter ki saglik olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. ay bu çocuğa herşey pek yakışıyor ya.. maşallah..

    YanıtlaSil
  3. Canım beniiiim nasıl büyümüş ve değişmiş,öpüldünüz;)

    YanıtlaSil
  4. bebişin çok şeker maaşllah

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık bunlar çok güzeller :)

    YanıtlaSil