12 Mart 2012 Pazartesi

ARMAN’LA GÜNLER

Bu aralar sanki duraksama dönemine girdim. Yapmak istediğim bir sürü şey var aklımda ama bir türlü sonunu getiremiyorum. Arman’cığımın uykularının pek düzene girmemesi benim de pek bir şey yapamamam anlamına geliyor. Gündüzleri devamlı ilgi istiyor, bütün gün bu şekilde, geceleri de uykusuz geçtiğinden akşama da pilim bitmiş oluyor ve erkenden uyuyorum. Neyse ki temizliğe yardımcım olduğundan en azından o konuda rahatım, anneciğim de çoğu konuda beni rahatlatıyor, günün en güzel keyfi ise (Arman uyuduğunda) annemle zengin çay sofralarımız …
Onun haricinde tek düşüncem bugün ayrılığımızın 8. günü olan kocacığım :( Arman’ımızın bu günlerini göremediğinden onun için bebeğimizi bol bol fotoğraflıyorum…



Bu arada sevgili Aycan’cığımdan gelen hediyeler de beni çok mutlu etti. Arman’cığımın üzerindeki ördekli tulum, çok tatlı beyaz, örgü bir yelek bir de hamileliğimde çok arayıp bulamadığım kuşburnu marmelatından kocaman bir kavanoz… Canım arkadaşım’a bu ince düşüncesi için ve güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim…

32 yorum:

  1. Maşallah Allahım o ne şirilik öyle annesi biraz daha büyüsün bak sana daha neler çektircek bu dünya tatlısı melek eşinle de Allah kavuştursun canım benim

    YanıtlaSil
  2. ayyy nasıl da güzel gülümsemiş maşlh çok şeker maşlh 40 kere !! valla zor iş bebek, gözüm korkmuyo desem yalan olur...sevgiler canmm

    YanıtlaSil
  3. Rabbim nazardan sakinsin masallah suhanallah ne kadar tatli, rabbim anali babali buyutsun canim :)

    YanıtlaSil
  4. GÜFTE: Canım, çok teşekkür ederim..

    MODAVESAİRE: Çok teşekkür ederiz canım benim :) Dünyanın en güzel duygusu ama sanırım şimdilik zor zamanları :)

    KeleBek MisâLi: Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. ayy maşşşşaaaalllahhhhhh yavru kuşuma ya, Allahım ne güzel pozlar bunlar...

    YanıtlaSil
  6. Allahım ne tatlı, Rabbim esirgesin yavrularımızı, maşallah maşallah!

    YanıtlaSil
  7. maşallah ALLAH nazarlardan korusun...gülüşüne bittim:)çok tatlı ömür boyu hep böyle gül ARMAN bebek..:>

    YanıtlaSil
  8. maşallah yaa melek melek:) ah ben korkuyorum nazar falan diye buralarda kem gözle bakarlar falan diye allah korusun..

    YanıtlaSil
  9. maşallah yavruna ne kadar da güzel poz vermiş:)daha çok minik sanırım.benim kızım 4.5 aylık oldu ama hala uyku düzenimiz pek yok.daha doğrusu uzun gece uykularımız yok.iki saatte bir uyanıyor hala..kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  10. Maşallah fundacım ne güzel pozlar vermiş armancığım. seni göremedik özlüyoruz haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  11. Kocamannn bir Maşallahh diyorum Fundacım,o ne güzellik öyle harika yakalamışsın kareleri ;)

    YanıtlaSil
  12. RABBİM nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  13. Maşallah annesi çok tatlı, Rabbim nazarlardan korusun yavrularımızı.. Eşinlede bir an önce kavuşman dileğiyle .. :))

    YanıtlaSil
  14. oy oy oy maasallah yavruma yaa ne şekersin sen öle,bak daha zamanı var diom ama seni görünce benim kıza bi kardeş alasım geldi=D

    YanıtlaSil
  15. sevgili funda, armancığın olduğu fotoğraflara nazar boncuğu koymanı öneririm,yoksa bu tatlılığa nazar değecek allah korusun :)

    YanıtlaSil
  16. Ayyy maşallah Arman'cığa,o nasıl tatlı bir gülümseme öyle,çok şeker çooook.En kısa sürede kavuşun inşallah canım eşinle...

    YanıtlaSil
  17. Ayyyy bayıldım bu şirinliğe:)Maşallah diyorum.

    YanıtlaSil
  18. maşallah nasıl yakışıklı arman bey.fundacım benim kızım 20 aylık hala gece uykusu bölük pörçük hep geçecek diye bekliyorum asla moralini bozmak için söylemiyorum.umarım arman uykusu olan bir çocuk olur.yoksa bu uykusuzlukla mücadele etmek çok zor.sevgiler

    YanıtlaSil
  19. oy oy Masallah nasilda tatli! Allah saglikli mutlu uzun bir ömür versin minik prense..

    YanıtlaSil
  20. maşallah barekallah Armana...

    Allah kavuştursun bu arada, eşinize sağlıcakla hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. maşallah çokk tatlı gülmüşşş

    YanıtlaSil
  22. Canım ne demek yaaa, şifa olsun, bol bol süt olsun inşallahh.

    Yaaaa maşallahh kocaman olmuş Arman.
    Büyümüş kü Benim tulum biraz küçük gelmiş galiba :( tühh

    YanıtlaSil
  23. Tü maşallah sübhanallah. O ne pozlar delikanlıdaki. Allah nazarlardan korusun. En güzel günlerini görün inşallah. Eşinize de hayırlıdıyla kavuşmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  24. MaşaAllah kocamannnn bu küçük paşaya :D çok tatlı annesi buuu , bırak işi gücü boşver en güzel zamanları ve iyi değerlendir canım takma hiçbirşeyi kafana

    YanıtlaSil
  25. bayıldım, bayıldım :) o ne şirinlik öyle maşallah. Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  26. Allahim tam yemelik olmus buu,her resimde daha bi buyumus oluyo daha bi yakisiklilasiyo..canim benim mis kokulu arman,canim fundacim oglusun lokum gibi masallah allah nazarlardan saklasin onu,seni cok yoruyor sanirim ama degiyordur bu yorgunluga oyle degil mi?

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Funda hanım, blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.Bende 37 haftalık hamileyim.Bebeğiniz çok tatlı maşallah, Allah nazarlardan korusun.Bu arada kapı süsü olarak yaptığınız kalpli süsü bende elimde dikerek yapıyorum.Umarım sizin ki kadar güzel olur.Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Çok Tatlı bir bebeğiniz var maaşallah allah bağışlasın
    bu arada blogunuzu çok beğeniyorum çok cici şeyler paylaşıyorsunuz emeğinize ve ellerinize sağlık sizin takipçinizim artık =)

    YanıtlaSil
  29. oyyyy maşşallah...tatlılığa bak poz vermiş resmen:)))Allah bağışlasın yavrunuzu...Eşinizle de hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah...

    YanıtlaSil
  30. ne kadar yakışıklı bir çocuk bu ya.. resimlerde kıyafetlerde bi harika..maşallah..

    YanıtlaSil
  31. allah bağışlasın nasıl şirin bişey böyle...

    YanıtlaSil
  32. Allah bağışlasın çok tatlı bir bebek:)

    rosaygrismoda.blogspot.com

    YanıtlaSil