26 Mart 2012 Pazartesi

ARMAN’IN İLK YOLCULUĞU

2-3 haftadır planladığımız Sakarya yolculuğumuzu nihayet yaptık ve dün akşam saatlerinde kazasız belasız evimize geldik çok şükür. Malum eşimin görevi nedeniyle önümüzdeki birkaç ay ayrıyız, annem de yaklaşık 20 gündür yanımdaydı ama eşimin görevinin biraz daha uzayacağını öğrenince ben de bu süreyi ailemin yanında geçirmeye karar verdim. Babacığım da geldi bizi almaya.
Henüz 2 aylık olan bebişim 900 km. yola dayanabilir mi diye endişeliydim ama benim canım bebeğim hiç üzmedi beni. Çok da rahat bir yolculuk geçirdik.


Yollarda güneşi de gördük, uzun yıllardır görmediğim kar’ı da…




Şimdi bahçemizdeki horoz sesleri eşliğinde uyuyor benim miniğim :)

12 yorum:

  1. Dayanır tabi annesi
    ooooo o bir mini süperman :))
    yeyim ben onun burnuşunu.
    Maşallahhhhhh

    YanıtlaSil
  2. maşşaalllaaaahhh tatlı Arman'a,,,
    Allah nazarlardan korusun...

    YanıtlaSil
  3. süpermen ARMAN :) çok güzel gözküyorsunuz manzara harika....

    YanıtlaSil
  4. Dört mevsim yaşamışsınız yolculuk boyunca canım:) İkinizde süpersiniz anne-oğul.Maşallah nazar değmesin,çok tatlı,bol bol uykuları olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  5. oy kuzummmmm, hoşgeldinizzzzz... :)

    YanıtlaSil
  6. O süppermann ona bişecikler olmaz annesi seni de korur o çabuk dön

    YanıtlaSil
  7. Yerimmmm onu bennn :))Maşallahhh ;)
    Fundacım senden bi ricam olucak aslında tüm bu tarz bilgiye ihtiyacı olan anne adaylarına yol gösterir belki,bebek-anne-doğum alışverişlerinde ilk aylar için şunu iyiki almışım şu benim işime yaramadı şu çok lazım oldu şeklinde bi post hazırlayabilirsen çok sevinirim.Çok şey istememişimdir umarım :)))Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  8. canım çok şeker maaşallah

    YanıtlaSil
  9. çok sevimli süperman:))

    http://berener.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ayyy,kurban olurum ona ben,süpermen kıyafetiyle yere yatmış pozu çok şiriiiiinnn,ay yine kabardı bebek sevgim,Allah bağışlasın,sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil