21 Mart 2012 Çarşamba

ARMAN’IMIZ İKİ AYLIK OLDU

Bugün itibariyle Arman’ımız iki ayını doldurdu. Büyüklerimizin söylediği gibi, kırk günden sonra yavaş yavaş her şeyimiz düzene girmeye başladı. Yarın da doktor kontrolümüz var, bakalım bebeğimiz ne kadar büyümüş. Canım kocacığımla da ayrılığımızın bugün 17. günü ve bu ayrılık biraz daha uzayacak gibi. Bu yüzden de bu hafta sonu Sakarya’ya, ailemin yanına, gidiyorum. Bir süre orada olacağız. Babasından ayrı günlerinde bebeğimizi bol bol fotoğraflıyorum ki babası bu günlerini en azından fotoğraflarda görebilsin...






23 yorum:

  1. Kuzuuuuum ne tatli ne yakisikli olmussun sen oylee 41 kere massallah sana.ayrilik kisa sureli de olsa zor gelir fundacim seni anlayabiliyorum gercektn, hele ki şu donemlerde..allah kavustursun canim tez zamanda,opuyorum ikinizidee

    YanıtlaSil
  2. Kocaman bir maşallah çok tatlı olmuş canım yaa,babaya benziyor sanırım,nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Maşallah annesi pek tatlı ya eşinizlede Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  4. Allam sen ne tatlı seysin öyle ya maşallah size :)

    YanıtlaSil
  5. Masallah nasilda büyümüs, tatli prens ;)

    YanıtlaSil
  6. ah kuzum benim, çok şeker olmuş:)) büyümüşte seyahat edecekmiş:))) eşine de tez zamanda kavuşursun umarım, şimdiden iyi yolculuklar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Maşallah ne kadar tatlı.Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir bebek bu ya.. maşallah..

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı maşallah,tam ısırmalık kıvama gelmiş:))..

    YanıtlaSil
  10. maşallah Arman'a çok tatlı ve sen de çok güzel resimşemişssin..

    YanıtlaSil
  11. Maaşallah Allah nazarlardan saklasın..Çok tatlı maaşllah 41 kere..göz rengi değişmez inşallah..Allah analı babalı büyütsün..

    YanıtlaSil
  12. Ayyy Küçük adam yerim ben seniii,bütün fotoğraflarda farklı ve birbirinden tatlı çıkmışş çok şeker, kocaman bir MAŞALLAHHHH :))

    YanıtlaSil
  13. Oyy maşallah, bildiğin paşa olmuş Arman Bey :)) Allah'ım nazarlardan saklasın :))

    YanıtlaSil
  14. maşallah:) çok tatlı...

    YanıtlaSil
  15. Allah eşini sana seni de bize kavuştursun çabuk gel ben o ayakları yerim yaaaaa çokkk tatlı

    YanıtlaSil
  16. Allah sizlere bebeğinizle birlikte uzun ömürler versin. Maşallah çok tatlı ve de çok fotojenik:).İnşallah en kısa zamanda eşinize de kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  17. Maşallah ne kadar büyümüş minik:)Kocacığına hayırlısıyla kısa sürede kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  18. canımmm benim yaaaa ne tatlı olmuş bebişşş.Annesi benim için öp yanaklarından.


    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. Maşallah o gözlerine bu arada canım Arman en sevdiğim arkadaşlarımdan birini adı nice yaşlara canım sağlıkla!

    YanıtlaSil
  20. maşallah allah nazardan kötülükten korusun.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. göz rengi inşallah hep böyle kalır...maşallah

    YanıtlaSil