22 Şubat 2012 Çarşamba

TORBA UYKU TULUMU

Bebek bakımının en zor yanlarından biri, belki de en zor kısmı uyku problemiymiş. İlk günlerden beri özellikle de geceleri neredeyse 1,5-2 saatte bir uyanıyoruz. Doktorumuzun söylediğine göre ilk bir ay geçtikten sonra düzene girermiş ama benim canım bebeğim çok da hareketli olduğundan uyurken elleri hareket ettikçe korkup uyanıyor, üzerini de sürekli açıyor. Biz de annemin küçükken bize diktiği torba uyku tulumundan Arman’a da diksek mi diye konuşmuştuk. Annem de dışarı çıktığında bu ayıcıklı bebe poplin kumaşı almış. Eve geldiği gibi ben de hemen diktim ve giydirdik. Benim hareketli oğlum ilk zamanlar ellerinin toplanmasından pek memnun olmasa da yavaş yavaş alışmaya başladı, bu sayede uyku süreleri de daha uzun süreli olmaya başladı, sıcak tuttuğu da kesin.

Bebeciğimin bugünkü öğlen uykusu…

Yapılışına gelince büyükçe bir torba şeklinde dikip, boyun kısmına da bebe lastiği geçirdim bu kadar…

21 yorum:

  1. Merhaba Funda hnm.Bebeğiniz çok tatlı maşallah.Allah nazarlardan saklasın.Uyuyunca dünya tatlısı oluyorlar birde büyünce görün :))Daha önce raslantı eseri blogunuzu ziyaret etmiştim,daha bebişiniz doğmamıştı,merak ettim tekrar geldim.Sizi izliyorum.kıyafet kombinleriniz harika.Bebeğinizle sağlıklı,mutlu bir yaşam diliyorum.
    Benimde blogumu ziyaret etmek isterseniz
    http://yildizimsensin34.blogspot.com/
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş bu ne tatlı birşey yaa.allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  3. Ayy Maşallah Arman Bebeğe,allahım nazarlardan korusun,meleklerle dolu rüyaları olsun minnoşun :)

    YanıtlaSil
  4. **Yıldızım Sensin**: Merhabalar
    Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, memnun oldum ben de.
    Sevgilerimle..

    bir kum tanesi: Çok teşekkür ederim, inşallah.

    Yaşamın Kimyası: Canım benim, çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Funda güzel olmuş eline sağlık aynı kumaştan ben de battaniye yaptırdım çok şeker..

    YanıtlaSil
  6. Funda hanım harikasınız ya... minik Armancık pek şeker olmuş uyku tulumunda. yalnız kolları için yanlardan yer açsanız. Zira ellerin açık olması bebeklerin vücudundaki sıcaklık değerlerinin dengelenmesi açısından önemli. nasılsa eviniz sıcaktır. minik eller dışarda kalsın. Ne dersiniz :)

    YanıtlaSil
  7. çok pratik olmuş tatlım. alt kısmını biraz yuvarlyabilirdinn, nacizane fikrim.. tatlı armanımız hemencik büyüsün:)emeklesin , yürüsün, beiz de görelim :))

    YanıtlaSil
  8. banurose: Teşekkürler canım :)

    Havva: Teşekkür ederim canım, bu tulumun amacı zaten kollarını (kundaklayıp sıkmak yerine) kıpırdatarak korkup uyanmasını engellemek için geniş olarak dikildiğinden bir sakıncası yok. Annemin de bizim için diktiği, tecrübe edilmiş bir yöntem bu.

    MODAVESAİRE: Teşekkür ederiz tatlım ama altının geniş olması ayaklarının rahat hareket edebilmesi için bu şekilde bırakılıyor ;)

    YanıtlaSil
  9. resme bayıldım.. birden internet resimlerinde sandım. tü tü maşallah küçük prense.. bu arada uyku tulumuda şahane.. dila asla ellerini indirmedi bebekken. hala da indirmez.. bizde doğduğumuzdan beri uyku tulumu giyiyoruz ama böyle değil tabi klasik torba uyku tulumlarından.. ama çok çok iyiymiş.. hem kollarıda üşümez..valla düşünenin aklına dikenin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Fundacım maşallah çok tatlı olmuş bebişin tulumda iyi fikir

    YanıtlaSil
  11. yalnız,bu tatlı bebiş büyüyünce çok yakışıklı olucak, benden söylemesi;)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir fikir olmuş.ARMAN beyde büyüdükçe daha da tatlı oluyor.ee Armanı artık beraber büyüteceğiz.tatlı kuzuyu bizim için koklayarak öp emi.bebek kokusuna hastayımm.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Sevgi: Teşekkürler canım..

    serpil: Canım, çok teşekkür ederim..

    beijaa vintage: İnşallah canım :)

    AHLâM'DaN: Teşekkür ederim canım bir de senin için öperim, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. blog resminin yanına nazar duası koysan,maşallah bi aylık bi bebeğin bu kadar fotojenik olması alışılmış bi durum değil:)
    Rabbim güzel kaderler yazsın ona :)

    YanıtlaSil
  15. Ayyy yerim ben o bücürü yerimmm.Ne tatlı uyuyor maşallah canım.Anneciğinin zevkine senin emeğine sağlık.Öpüldünüz;)

    YanıtlaSil
  16. masallah bebegibize cokk tatli ,, kartpostal gibi .... benim kizimda uyku tulumuyla uyuyor ,,, bebek hareketlenince üstünü acamiyor cok ise yariyor ... ilk görünce aklima arman bebek kayip tulumun icine tamamen girebilirmi diye düsündüm ,, annenizde sizi böyle büyütmüs siz tecrübelisniz ama yinede söylemek istedim ...

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle maşallahhh :) Sağlıkla büyüsün.Fikir çok yaratıcı eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, çok kullanışlı olmuş güle güle kullanın, maşallah bebişe, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. AA çok iyi fikir benim zeynebime olmaz ki 7 mahalleyi toplar başımıza 10.5 aylık da kendileri:))2.ye artık armana maşallah

    YanıtlaSil
  20. Cok tatli MashAllah..=)))
    Ilk basta reklam falan sandim gercekten=D

    YanıtlaSil
  21. 41 kere maşallah Arman bebeğe. Fundan hanım blogunuzun eskiden beri izleyicisiyim ama son zamanlarda pek aktif değildim.bebeğiniz hayırlı olsun :) Allah analı babalı büyütsün . uyku tulumu fikrini çok beğendim.Çok pratik çok güzel olmuş :) Annenizin fikrine sağlık .

    YanıtlaSil