24 Şubat 2012 Cuma

İKİ RESİM ARASINDAKİ FARK

27 yorum:

  1. :)) benzerini görmüştüm süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. hariha resimler.. bayıldım fikre..

    YanıtlaSil
  3. maşallah nasıl serpilmiş minik arman.iki karede süper canımm.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir poz! Bayildim :) Yazmadan önceden kocaman bir gülümseme ile uzun uzun fotograflara baktim. Masallah, bal prense.Öperim pamuk yanaklarindan ;)

    YanıtlaSil
  5. bu dünyanın en güzel farkı canım benim Allah nazarlardan korusun sizi

    YanıtlaSil
  6. Arman'nın resimdeki yeri dışında fark göremiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Buldum buldum ; ikinci de küçük bir melek var kucağında...Hiç kaçırmam hemen farkederim:)
    Allah analı babalı büyütsün,sağlıklı,huzurlu günlerde büyütün inşallah.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. sağdaki kesinlikle daha mutlu :) maşallah

    YanıtlaSil
  9. 41 kere maşallah canım allah nazarlardan korusun. Ama hiçmi kilo almadın sanki sadece bebiş için karnın büyümüş fıstık gibi bir hamilelik geçirmişsin :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir fotoğraf:)maaşallah

    YanıtlaSil
  11. İlk önce maşallah diyorum... Çok hoş iki resimde fakat sağdaki resimde kadın daha mutlu:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Şahane olmuş... Gözünüzü bu akşam kapatıp yarın sabah açacaksınız ve aynı yerde elinden tutmuş bir poz vereceksiniz... Zaman hızla ve mutlulukla geçecek... Öpüyorum sizi Armanı da kokluyorum

    YanıtlaSil
  13. Fundacım çok şekersiiin, nerden geldi aklına :)

    YanıtlaSil
  14. her sene çektirin bence,çok hoş olur.

    YanıtlaSil
  15. Çooook tatlısınız! Maaşallah! SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  16. fundacım 10 numarasın gene

    YanıtlaSil
  17. bebek dışında fark göremiyorum. maşallah size:)))
    harikasınız anne-oğul...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok sevimli, çok şekersiniz. Maşallah nazar değmesin. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  19. biri içinde biri dışında:)))

    YanıtlaSil
  20. Allah size ve bebeğinize uzun uzuuun ömürler versin. Ne güzel de kokuyordur o minik Arman bebek. Allah bağışlasın....

    YanıtlaSil
  21. MaşaAllah MaşaAllah size canım , süpersin,

    YanıtlaSil
  22. selamlar çok hoş olmuş, evt çok güzel bir fikir, daha önceden takip ediyordum blogunuzu ama yorum yazma fırsatım olmamıştı. sağlıklı, mutlu uzun ömürler diliyorum bebişinizle birlikte. maşallah da diyelim bu arada nazar değmesin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. canım çok tatlı biri içerde biri dışarda ben bakınmayalı ne kadar büyümüş annesi allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  24. aman allahım yaa maşallah:) içim gitti resmen maşallah 41 kere :)
    2 resim arasında tek bir fark oda birinde bebek karnında,birinde kucağında maşallah kilo diye birşey yok :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. çook güzel 2 kare :) benim için bi hayal gibi hala 6 haftamız var...ikinizde çook güselsiniz :)

    YanıtlaSil