21 Şubat 2012 Salı

ARMAN'IMIZ BİR AYLIK OLDU


Arman’ımız dün bir aylık oldu. Geceleri gündüzleri birazcık karıştırsak da hayatımıza yepyeni bir renk getirdi bebeğimiz. Bir ayın nasıl geçtiğini bile anlamadık diyebilirim. Bugün de doktor kontrolümüz vardı, 3.600 gr. doğan bebeğimiz bugün 5.250 gr. olmuş, boyu da 54 cm. :) İkinci aydan sonra uykularının da biraz düzene gireceğini söyledi doktorumuz. Neyse ki benim enerjim hala yerinde çok şükür. Bebeğimizin büyüme seyrini izleyerek ve onu doya doya öpüp koklayarak geçiyor günlerimiz...

Bebeğimizin ilk banyosundan sonra… 

Gülüşünü yakaladığım ilk fotoğraf…


Radyo dinleyerek uyumaya da alıştı bebeğim :)


24 yorum:

  1. Oy maşallah! Allah'ım nazarlardan saklasın güle güle büyütün bebeğinizi... Ayrıca söylemeden edemeyeceğim, ben onu yerim :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. maşallaaah :) gözümüzün önünde büyüyor valla

    YanıtlaSil
  4. Maşallah canım yaa,nasıl da sevimli,uykuları bol olsun,nazar değmesin inşallah,annelik çok yakışmış güzel arkadaşım :) Ayy kocaman mis kokusunu kokladım ;)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcan: Teşekkürler canım :)

    Aktuelmoda: Canım benim, çok teşekkür ederiz teyzesi :)) biz de seni öpüyoruz..

    YanıtlaSil
  6. maşallah allah nazarlardan saklasın. bir ay, iki ay derken bir bakmışsınız benim oğlum gibi bir yaşını dolduruvermiş:)zaman çabuk geçiyor. geri dönüşü olmayan şu anlarınızın bol bol keyfini çıkarın anne-oğul...

    YanıtlaSil
  7. ah canım maşallah maşallah. Güle güle büyütün Arman'ı

    YanıtlaSil
  8. Maşallah ikinize de....Düzenli uykular zamanla oluyor evet...Bol uykulu geceler minik Armana

    YanıtlaSil
  9. ay maşalllah bebişe de size de. son fotoğrafa bittim.çabucak büyüyor bu minikler benim oğlumda 6aylık oldu bile.her anın keyfini çıkarın sağlıklı mutlu uykulu ve bol sütlü günler diliyorum
    fatma karakaya

    YanıtlaSil
  10. Maşaallah, maşaallah.. Allah bağışlasın, esirgesin sizi.

    YanıtlaSil
  11. maşallah canım oğluna allah nazarlardan saklasın :):):) bende bu günleri görücemmiki ayyhh :):):)

    YanıtlaSil
  12. melekyaa allah nazardan saklasınn



    not:sana ve bloğuna bayıldım.okadar içten ve samimisinki eşinle bebeğinle hep mutlu ol inş.

    YanıtlaSil
  13. radyo çok iyi fıkır fundacım maşallah

    YanıtlaSil
  14. fundacım, Oğlun çokk tatlı, maşallah, uzun sağlıklı ömürler dilerim, ailenize... bizde 1'inde 3 aylık oluyoruz, yakın oğullarımız... sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  15. Özellikle Son kareye bayıldım.Maşallah size.

    YanıtlaSil
  16. Maşallah 41 kere.... allah saglıklı huzurlu uzun ömürler versin sevgili funda.

    YanıtlaSil
  17. ooo çok tatlı maşallah kuzucuk. hep gülsün yüzü inşallah.

    YanıtlaSil
  18. evdebirMELEK: Çok teşekkür ederim, inşallah biz de görürüz o günleri...

    Sevginin Ruhu: Çok teşekkür ederim :)

    Havva: Çok teşekkür ederim..

    fatma: Çok teşekkür ederim..

    Gülsüm Güven Tuncer: Çok teşekkür ederiz :)

    Rubet: Teşekkür ederiz canım, sen de inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine..

    bir kum tanesi: Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim güzel dileklerinize..

    sema: Hakikaten çok iyi oldu Semacığım..

    isoon: Canım, çok teşekkür ederim, inşallah nice yıllar görürüz bebişlerimizle :)

    tülin: Çok teşekkür ederiz :)

    mine: Canım, çok teşekkür ederim güzel dileklerine..

    hayal-et: İnşallah canım, çok teşekkür ederiz canım.

    YanıtlaSil
  19. Maşallah ,çok tatlı bir bebi.Son pozunuza ayrıcs bayıldım.ALLAH nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  20. Fundacim massallah diyorum allah nazarlardan saklasin sizi..bebigin her gecen gun daha da tatlilasiyor biz resimlerine bakmaya doyamiyoruz kimbilir annesi onu nasil yiyip bitiriyodur dimi,opuyorum sizi canim

    YanıtlaSil
  21. oy oy oy oğlumun arkadaşına bak.maşallah nasılda büyümüş.evdeki bebek kokusu ne güzel bişey dimi annesi?uykuda sıçramalar,hiç durmayan el ve ayaklar,düzensiz uyku,sürekli emmek istemeler vs vs hepsi bizde de var.sabırla 40 ı bekliyoruz :)Arman ı kokla bizim için o güzel kokuyu en ii ben bilirim bu aralar :)

    YanıtlaSil
  22. maşallah, arman çok şeker, güleç bir bebek:) allah bağışlasın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. canım ya ilk resim yıkandım işte ne bakıyon der gibi müzik ulağı olacak desene allah nazarlardan korusun inşallah canım

    YanıtlaSil
  24. Nisamu Style: Canım, çok teşekkür ederim :)

    tuba: Canım benim, çok teşekkür ederim. Hem de nasıl öpmeler teyzesi :) Biz de seni öpüyoruz..

    bir güzel çift: Hem de nasıl güzel bir koku teyzesi, Biz de sizi öpüyoruz :)

    AsOrTiK : Çok teşekkür ederiz canım, sevgilerimle..

    mor menekşe: Çok teşekkür ederiz tatlım..

    YanıtlaSil