25 Ekim 2011 Salı

İKİ GÜZEL HEDİYE

Geçen hafta sonu Turta Tadında Yaşamak bloğunun 100. izleyicisi olmuşum ve sevgili sahibesinden bebeğimiz için çok hoş bir duş seti hediye geldi. Arkadaşımın fikrini de hediyesini de çok sevdim. Hediyesi ve güzel dilekleri için buradan tekrar teşekkür ediyorum.

Bir de geçen haftalarda keşfettiğim Kitaplık bloğunda bir kitap çekilişi vardı. Şu an elimde bir kitabım olmadığından ben de şansımı denemek istedim ve katıldım. Şans bu ya kazanmışım ve hafta sonu kitabı elime ulaştı. Bir de kendi el yazısıyla yazdığı kartı. Sevgili Eren’e bir kez de buradan bu güzel kitap için çok teşekkür ediyorum.

3 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim, burada tekrar yer verdiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim. Bu arada bebek haberiniz için de tebrik ederim, hep birlikte sağlık mutluluklar dilerim size:)

    YanıtlaSil
  2. bende teşekkür ederim :) bebeğiniz size hep şans ve mutluluk getirsin inşallah :) iyi ve güzel günlerde kullanmanız dileğimle..

    YanıtlaSil
  3. Eren: Rica ederim, İyi dileklerinize de çok teşekkür ederim.

    Turta Tadında Yaşamak: Rica ederim :) inşallah güzel günlerde kullanırız bebeğimle :) tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil