3 Ekim 2011 Pazartesi

HAFTA SONU ALIŞVERİŞİ

Uzun süreden sonra bu hafta sonu, misafirlerimizi de gezdirme amaçlı olarak sosyete pazarına gittik. Bu defa, her zaman gittiğimden de güzeldi sanki pazar. Hele takı tezgahları daha da bir renklenmişti.


Küpe ve yüzüklerin renklerine bayıldım, fiyatları da birer lira :) Bir de bu yıl renkli, iri boncuklu kolyeleri çok sevdim, bu kolyeyi de Colins’te sezon sonu indiriminden yakaladım.


Çantanın renkleri de yine çok hoşuma gitti, yine sosyete pazarından çok uygun bir fiyata aldım.


Puantiyeli kumaş, lastikler, düğmeler de yeni fikirlerim için alınmış bulunmakta ;)


Bir de yine sosyete pazarından bulduğumuz bu ilginç limonluğu aldık. Kullanışlı bir şeye benziyor ama henüz denemedim. Alırken gördüğümüze göre, alttaki tırtıklı kısmından döndürülerek limona takılıyor, arada kalan limon kabuğu çekirdeklerinin düşmesini engelliyor, kullanırken kapağını açıp limonu sıkıyorsunuz, işiniz bittiğinde kapağını kapatıp dolapta kurumadan muhafaza edebiliyorsunuz.

Bunun haricinde annemler de buradayken bebek alışverişinin çoğunu da yapmış bulunmaktayız, şu anda yıkanıp ütülenme aşamasında olduklarından daha sonraki yazılarımda onları da paylaşacağım.

11 yorum:

  1. Bi gidemedim şu sosyete pazarına ya :)
    Hepsi çok güzel iyi günler kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şeker, çanta ve kolye özellikle. :)

    YanıtlaSil
  3. Kumaşa bayıldım ve merakla bekliyorum ne çıkacak diye, çok bekletme olur mu:)

    YanıtlaSil
  4. canım bende bu hafta niyetlenmiştim gidemedim.küpelerin aynısı bende de var ama fiyatları farklı,sen super fiyata almışsın.güle güle kullan.

    senin bebiş çok büyümeden hala gezebiliyorken blogger toplantısını yapalım dedik.bu cmt.8ekimde!!seni mutlaka görmek istiyorum.
    mucks:)

    YanıtlaSil
  5. ♥pemb€sinti♥: Canım benim, çok teşekkür ederim..

    Swotpisces: Canım, çok merci..

    Banuca: Teşekkür ederim Banu hanım, en kısa zaman da inşallah :)

    cingifilli: Çok teşekkür ederim tatlım..

    Çok isterim canım bir aksilik çıkmazsa, detaylarını da senden öğrenirim..

    YanıtlaSil
  6. yaaa adana da sosyete pazarı çok konuşulacak şey var çokkk

    YanıtlaSil
  7. ya bu sosyete pazarı nerede acaba birde bu kumaş ve keçeleri oradanmı alıyorsunuz ben bulamıyorummm:(:(

    YanıtlaSil
  8. Dilekçiğim, sosyete pazarı turgut özal'da eski ekoromanın ara sokağında. Kumaş ve keçeleri de Abidin Paşa ve Melek Girmez'deki tuhafiyelerden temin ediyorum ben.

    YanıtlaSil
  9. çok tşkler cevabın için:)
    ben 2 yıl adanada kaldım ama ne turgut özalı nede abidin paşayı biliyorum melekgirmezi biliyorum ama hiç keçe yada kumaşcıya rastlamadım yanlış yerlere bakıyorum sanırım:)
    şuan mersindeyim arasıra geliyorum adanaya mutlaka bakıcam dediğin yerlere ayrıca birdahaki buluşmanızda bende katılmak isterim mümkünse:)

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim, ne demek, faydalı olabilirsem eğer ne mutlu. İnşallah, yeni bir buluşma olursa ben de hepinizle tanışmak isterim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil