14 Ekim 2011 Cuma

25. HAFTA SONU VE BEBEK ALIŞVERİŞİ

Bugün itibariyle 25. hafta bitip 26. haftaya girmiş bulunmaktayız. Şu ana kadar 6,5 kilo almış olup, kendimi hala oldukça enerjik hissediyorum. Ve işte geçen haftadan (25. hafta) kalan birkaç foto ile ben...



Bebek alışverişimize gelince..
Cotton box’tan çok beğenerek bu baykuşlu nevresim takımını,


C&A’dan bu kalpli bebek battaniyesini,


Bu banyo havlularını,


Ve gezerken bir bebek mağazasında görüp çok beğendiğim, pamuk yumuşaklığında bu ayıcıklı alt açmayı aldık. Alt açma olarak satılıyor ama ben, bebişimizi beşiğinde yatırmadığım zamanlarda yumuşacık yumuşacık üstünde yatırmak için aldım :)


23 yorum:

  1. aldıklarının hepsi çoook tatlı harika bayıldım ve baykuşlu nevresimin normal kolleksiyonda olup olmadığına baktım malesef yok :( çook üzüldüm ama bunu alıcam herhalde :)ileride lazım olur :)

    YanıtlaSil
  2. Annelik ne kadar da yakışmış sana,çok çok güzel görünüyosun ışıl ışıl ,MAŞALLAH.Çok zevkli ve şirin mi şirin ciciler bunlar bebiş çok şanslı ;)

    YanıtlaSil
  3. ♔Joveland: Canım çok teşekkür ederim, baykuşlu nevresim takımı sadece bebek takımlarında var zannedersem canım :)bence de kaçırma, çok şirinler :)

    ♣Adı Aylin♣: Canım benim, teşekkür ederim, çok naziksin, o senin güzel yüreğin.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoşsunuz, üstelik hiç kilo almamışsınız.. nasıl başarıyorsunuz acaba ??
    aldıklarınıza bayıldım, özellikle alt açacağı harikaaa ;)

    YanıtlaSil
  5. Canım, çok naziksin. 6,5 kilo da fena sayılmaz ama yine de teşekkür ederim :) Tahmin edersin ki yeme içmeden pek kısıtlama yapmıyorum ama her akşam mutlaka 30-35 dakika yürüyüş yapıyorum, gün içinde de birazcık hareketliyim galiba :) o kadar :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller canım güle güle kullanmak nasip olsun inşallah güzel günlerde...

    YanıtlaSil
  7. allah sizi de bebişinizi de nazarlardan saklasın funda hanım bir nazar boncuğu koyun resimlerinize ama :)

    YanıtlaSil
  8. Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah... Enerjikligin 8.ayindan itibaren yavas yavas robotlasmaya birakacak :) bendede olmustu sabah kalkarken robot kesiliyorsun :)))

    YanıtlaSil
  9. En keyifli zamanları hamileliğin şimdi, ben özledim o günleri doğrusu..
    Ne güzel 6,5 kilo almışsın ,yakışmış hamilelik, sağlıkla kucağına alırsın inşallah.
    iyi tatiller

    YanıtlaSil
  10. ben de hamileyken limangodan almıştım baykuşlu nevresimi, gerçekten çok güzel bir seçim kızımı şimdi baykuşların arasında uyutuyorum çok seviyor onları inşallah seninde bebeğin sağlıcakla yatar nevresiminde, alt açmaya da bayıldım ayrıca, diğer aldıklarında çok hoş güle güle kullanırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  11. Fundacim merhaba,annelik ne kadar yakismis sana massallah gercekten oyle duru ve tatli gorunuyosun ki bayildim,allah nazarlardan saklasin seni ve bebegini..aldigin cicilere de bittim dogrusu insan heveslenmiyor degil hani ;) yuce allahim bebegine saglikli gunlerde bunlari kullanmayi nasip etsin insallah,opuyorum canim...

    YanıtlaSil
  12. alt açma ne kadar şirin!!! ayrıca hepsi de çok şirin :) çok şanslı bir bebiş olacak sizinki... bu arada maşallah çok tatlı, güzel bir hamilesiniz :)) sizi hasta etmediğim için de çok sevindim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  13. aldıklarının güzelliği bir yana senin şirinliğin içtenliğin güzelliğin fotolardakinden çoooook daha fazla bunu yazmadan geçemedim:) VE yeşil inanılmaz yakışmış MAŞ.

    YanıtlaSil
  14. NlyStyle: Canım, çok teşekkür ederim :)

    mor menekşe: Amin, inşallah. Teşekkür ederim güzel dileklerinize..

    ♥ NeSLiNaMe ♥: Amin, inşallah. Çok teşekkür ederim, haklısınız, önemli olan sanırım bundan sonrası artık :)

    içimizdeki karnaval: Çok teşekkür ederim, inşallah..

    sekerbulutu: Ben de çok severek aldım bu nevresimi, inşallah benim bebeğim de sever :)Çok teşekkür ederim, inşallah..

    tuba: Canım benim ne kadar naziksin, çok teşekkür ederim, o senin güzelliğin. Bu güzelliklerin darısı da başına inşallah tatlım, amin inşallah, öpüyorum ben de canım, sevgilerle..

    sarı saçlı kız: Teşekkür ederim canım, inşallah öyle olur. Çok kibarsın canım benim, evet bir şey olmadı Allah'tan çok iyiyim, sana da tekrar geçmiş olsun tatlım, sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Sağlıkla doğsun inşlh, çok tatlısın, hamilelik çok yakışmış fundacım.

    YanıtlaSil
  16. Öncelikle kocaman bir maaşallah diyorum. Zaten güzeldin ama hamilelik daha bir güzelleştirmiş çok yakışmış. Aldıklarını da güle güle giydirirsin inşallah çok güzeller.

    YanıtlaSil
  17. Mor Menekşe: Canım, çok teşekkür ederim :)

    margazit: Teşekkür ederim,çok incesiniz. İnşallah, önemli olan o zaten, çok merci..

    YanıtlaSil
  18. fundacım, hayırlı olsun, güzel geçsin, güzel güzel kavuşun inş. çok yakışmış ayrıca baykuşları hiç bu kadar sevimli görmemiştim... gülerek kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. isoon: Canım, çok incesin, teşekkür ederim güzel dileklerine..

    YanıtlaSil
  20. fundacım bu alt açmanın markasını öğrenebilir miyim hediye almalık çok güzel bi şey!

    YanıtlaSil
  21. Canım, alt açmanın markası Bebitof. Fotoğrafta da görünüyor. Çok hoş gerçekten, bir de inanılmaz pamuksu bir yumuşaklığı var. Güzel de bir hediye olur.

    YanıtlaSil
  22. canım netten baktım bulamadım hangi mağazalarda satılıyor bebitof?

    YanıtlaSil
  23. Canım nerelerde satıldığını bilemiyorum ama netten alacaksan ben burada buldum. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bebek-saglik-hijyen-alt-acma-minderi-minidamla-ayicik-seklinde-alt-acma-krem-35885199/pasif-ilan/

    YanıtlaSil