15 Şubat 2011 Salı

SEVGİ'YLE YEMEK

Dün akşamki yemeğimizden birkaç kare.. 



13 yorum:

  1. Harika :)
    Ellerine,yüreğine sağlık..
    Rabbim sevginizi daim eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Allahım yemeklerin hepsi kalp formunda, ellerine sağlık :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. oooo süper olmuş :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. :)))
    çok cici olmuş herşey..
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. ayy çok romantik yemekler.
    böyle kalpli her gün yesem her gün mutlu olurum. <3

    YanıtlaSil
  6. Canım, ellerine sağlık çok güzel olmuş herşey :)

    YanıtlaSil
  7. Başlık süper annem hep emeksiz yemek olmaz der cuk oturmuş .)

    YanıtlaSil
  8. ZELİHA-UMUTSEPETİ: Canımm çok teşekkür ederim, amin inşallah..

    Maya'nın Cicileri: Teşekkür ederimm :) benden de kocamaan sevgiler ..

    Benli Begonya: Teşekkür ederim canımm..

    ♥pemb€sinti♥: Teşekkür ederim şekerler..

    **kalpkurabiye**deniz**: Teşekkürler canımm, sevgileer..

    Blush: Ben yaparken de bir o kadar mutlu oldum inan :) canım benim sevgilerimle..

    Yeşim: Çok teşekkür ederim :)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ: Dimi ama sevgiyle yapılan her şey başka güzeldir :)

    YanıtlaSil
  9. süper yaa, hepside çok leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canımmm :)

    YanıtlaSil
  11. yemek tariflerine bakarken içimden bende bi kalp temalı sofra hazırlamıştım sevgililer günün de onu paylaşıyım diye geçirdim.baktım sende yapmışsın öyle bi sofra bi kez daha kafa yapımızın aynı olduğunu gördüm:))seviyorum seni fundacım.

    YanıtlaSil
  12. Canım benim, çok tatlısın :) Senin sofranı da merakla bekliyorum o zaman ;)

    YanıtlaSil