14 Şubat 2011 Pazartesi

HAFTA SONU, BİRAZCIK ALIŞVERİŞ VE SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLAMAMIZ

Güzel bir havayla biraz sinema, birazcık alışveriş, biraz da kutlama ile geçen eğlenceli bir hafta sonuydu bizim için. Öncelikle havalardan bahsedersek Adana’da havalar güzelleşmeye başladı iyice. Akşamları hafif bir soğuk olsa da gündüz bolca yüzünü gösteren güneş bana yetiyor. Sinemaya gelince ‘Aşk Tesadüfleri Sever’ çok güzel bir filmdi, beklenmedik bir son’la gözyaşları da tutulamadı maalesef :) 



Alışverişlerimize gelince …

Önce evimize Praktikerden çok beğenerek bu çiçekli rafı,

(bu rafın çiçekli kenarları iki tarafı altta ya da iki tarafı da üstte oluyor. Ama oraya kitap koyma ihtimalini düşündüğümüzde kenarda kalan çiçekler görünmeyeceğinden biz onu alta monte ettik.)


Sonra son derece portatif olan bu kitaplığı,
(rafları yukarı kaldırıldığında sağ ve sol kanatları da içe kapanıp dümdüz oluyor oldukça kullanışlı bir şey, Adanalı arkadaşlardan merak edenler olursa yerini söyleyebilirim) 



Bu hasır askılığı,



Bu turuncu kaseleri


Sonra İpekyol’dan bu bluzu ve çok beğendiğim Betty Boop’lu kazağım ile birkaç ıvır zıvır alınarak alışverişimiz de el kol dolu bitirilmiş oldu…


Son olarak Özsüt’ten güzel bir sevgililer günü pastası …
(çok hoş, çok da lezzetli tavsiye ederim)

Ve pasta zamanı...


Bunlar da canım sevgilimden...


Bu sene iki güzel günün de bir araya gelişiyle Kandiliniz kutlu, Sevgililer Gününüz mutlu olsun.
Hepinize kocaman sevgiler...


5 yorum:

  1. Fundacım senin de sevgililer günün ve kandilin kutlu olsun. Bu arada İstanbul'da yaşayan bir Ankara'lı olarak bu filmi çok merak ediyorum. Ben de tez zamanda gitmek istiyorum inşallah. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kandiliniz ve sevgililer gününüz kutlu ve mutlu olsun.

    Cicileriniz çok güzel iyi günlerde kullanın.:)

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel ciciler almışsınız. Hepsini güzel günlerde kullan. Pastanız da çok şirin afiyet bal olsun. Kandilin mübarek sevgililer günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. canım benım ne guzel tesaduf oldu senı gormek.cok ozlemısım senı.sevgılıler gununuz kutlu olsun bu arada.opuyorum kocaman kocaman.dur kendımı tanıtmayı unuttum
    merve (sed)
    sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Ece: Canım çok teşekkür ederim, filmi de mutlaka görmeni tavsiye ediyorum. Kocaman sevgilerimle..

    Nisamu: Çok teşekkür ederim, Sevgiler..

    Yeşim: Canım çok teşekkür ederim güzel dileklerine.. Sevgilerimle..

    La boheme: Canım yaa çok memnun oldum, çok da şaşırdım. Bende özlemişim inan. Nasılsın, nerelerdesin? Öpüyorum..

    YanıtlaSil